מרכז המבקרים של מפעל הסבונים סבונטו

מרכז המבקרים של מפעל הסבונים סבונטו

סיור במרכז המבקרים של מפעל הסבונים סבונטו בכוכב השחר מספק חוויה מעניינת וריחנית

איך מגיעים

פירוט

המפעל המשפחתי "סבונטו" ממוקם בכוכב השחר,  שם בין הרי בנימין יושב לו שלמה קשת ורוקח תכניות. ריח מתחבר לריח, שמן זך ונקי מתמזג עם בוץ מעומק ים המלח.

המלאכה נעשית בטבעיות ובמסירות, והסבונים מפיצים ניחוח גן עדן ומתפזרים בנחת על ההרים המשקיפים על ים המלח…

למשפחת קשת מתכון מיוחד של מרקחת שמנים המשלבת בתוכה שמנים טבעיים ואיכותיים המעניקים לסבונים מרקם ייחודי. כל סבון עשיר בבוץ ים המלח ובמלחים ומינרליים מעומק הים הנמוך בעולם, בשילוב צמחי מרפא אורגניים הנלקטים עם עלות השחר בהרי בנימין.

הסבונים של חברת סבונטו מיוצרים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא רעלים וזוכים ליחס אישי החל משלב לקיטת הצמחים, החליטה והבחישה ועד לאריזה עצמה.

על מלאכת האריזה אמון אלנתן, בנם הרביעי של משפחת קשת, בעל כרומוזום נוסף (תסמונת דאון).  אלנתן האהוב מגלה למשפחה בכל פעם מחדש כיצד ניתן למצות פוטנציאל של פרח, וכיצד ניתן להעניק חיים. משפחת קשת מזמינה גם אתכם להצטרף לחגיגת הריחות וליהנות מסבון יוקרתי, בריא ומרענן.

סבונטו

הסיור במפעל הסבונים מאוד חוויתי ​ומפעיל את כל החושים החל מהריחות הנפלאים של הסבונים הטבעיים ומרכיביו המקבלים את פני ואפי כל הבאים בשער המפעל, טעימת חלק מהתוספות המפתיעות שיש בסבון, מישוש ומריחת השמנים המשובחים ובוץ מים המלח שיש בו, צפיה בצבעים הנפלאים שהטבע העניק לנו ומעל הכל שמיעת הסיפור המרגש שהביא להקמת המפעל והעובדים בו, הסבר על מרכיבי הסבון וסגולותיהם, תהליך הייצור המיוחד והעתיק ועוד ועוד​.​ כמו כן ישנה ברזיה גדולה המאפשרת התנסות בכמה סוגי סבונים.

דגשים

יש לתאם מראש השתתפות במספר 02-5409030

כתיבת תגובה

סוג המקום

מרכז מבקרים ריחני ומעניין

על המקום

לחצו לניווט

מחפשים מורה דרך לטיול הבא שלכם? מלאו את הטופס הבא או חייגו 052-4282461